Stichting Borderline
Algemeen: 030 276 70 71
Lotgenoten: 030 276 70 72

Stichting Borderline

Stichting Borderline is dé stichting voor mensen met Borderline kenmerken die streeft naar positieverbetering van mensen met Borderline en hun omstanders in Nederland.

Wij zijn met spoed op zoek naar moderators voor ons Forum. Heb je ervaring met borderline en ervaring met fora? Stuur dan nu jouw motivatie naar karlijn.smits@stichtingborderline.nl t.a.v. Karlijn Smits

Vacatures
Wij zijn op zoek naar collega's voor het lotgenotencontact.
Wil je meer weten over werken bij Stichting Borderline?
Klik dan hier voor meer informatie.

De stichting stelt zich ten doel:
• De beeldvorming van mensen met Borderline te verbeteren
• De onderlinge steun in het zogenaamde lotgenotencontact
   vorm te geven en uit te breiden
• De zelfredzaamheid van mensen met Borderline te bevorderen
• De kwaliteit van de hulpverlening bij Borderline te verbeteren
• Het delen van ervaringskennis over Borderline Persoonlijkheidstoornissen (BPS) met lotgenoten, omstanders, en betrokkenen
• Het bieden van een platform voor erkenning, herkenning, en ontmoeting

Op deze website vind je allerlei informatie over Borderline. Zo kun je donateur worden, lid worden van het forum, informatie aanvragen, maar ook even rondkijken als je wat meer informatie wilt over Borderline. Vergeet de nieuwsberichten niet, aan de rechterkant van de pagina. Interessante nieuwtjes over Borderline of aanverwante zaken. Als je wilt weten waar je hulp kunt vinden, welke GGz instellingen jou kunnen helpen of als je een andere vraag hebt over borderline kun je een e-mail sturen naar stichting@stichtingborderline.nl.

Volg ons op Facebook en op Twitter