Stichting Borderline
Algemeen: 030 276 70 71
Lotgenoten: 030 276 70 72

Stichting Borderline

Stichting Borderline is dé stichting voor mensen met Borderline kenmerken die streeft naar positieverbetering van mensen met Borderline en hun omstanders in Nederland.

***

Let op! Vanwege de zomervakantie is ons kantoor een aantal weken gesloten. Lees hier meer over onze zomerstop.

***

Altijd Jong

DVD OVER DE GRENS

Op zaterdag 20 oktober heeft de laatste publieke voorstelling van OVER DE GRENS gespeeld. Het was een prachtige laatste voorstelling. Gelukkig zijn hiervan opnames gemaakt. De dvd is klaar en kan nu voor €12,50 besteld worden via de bestellijst.

Bekijk nu de trailer van OVER DE GRENS!

T-Shirts OVER DE GRENS

Klik hier om een Over De Grens T-shirt te bestellen.

Vacatures
Wij zijn op zoek naar een nieuw bestuurslid.
Wil je meer weten over werken bij Stichting Borderline?
Klik dan hier voor meer informatie.

De stichting stelt zich ten doel:
• De beeldvorming van mensen met Borderline te verbeteren
• De onderlinge steun in het zogenaamde lotgenotencontact
   vorm te geven en uit te breiden
• De zelfredzaamheid van mensen met Borderline te bevorderen
• De kwaliteit van de hulpverlening bij Borderline te verbeteren
• Het delen van ervaringskennis over Borderline Persoonlijkheidstoornissen (BPS) met lotgenoten, omstanders, en betrokkenen
• Het bieden van een platform voor erkenning, herkenning, en ontmoeting

Op deze website vind je allerlei informatie over Borderline. Zo kun je donateur worden, lid worden van het forum, informatie aanvragen, maar ook even rondkijken als je wat meer informatie wilt over Borderline. Vergeet de nieuwsberichten niet, aan de rechterkant van de pagina. Interessante nieuwtjes over Borderline of aanverwante zaken. Als je wilt weten waar je hulp kunt vinden, welke GGz instellingen jou kunnen helpen of als je een andere vraag hebt over borderline kun je een e-mail sturen naar stichting@stichtingborderline.nl.