Stichting Borderline
Algemeen: 030 276 70 71
Lotgenoten: 030 276 70 72

Stichting Borderline

Stichting Borderline is dé stichting voor mensen met Borderline kenmerken die streeft naar positieverbetering van mensen met Borderline en hun omstanders in Nederland.

* Wij zijn maandag 20 oktober helaas niet per telefoon bereikbaar. Woensdag zijn we er weer! Uiteraard zijn we ook per mail bereikbaar via stichting@stichtingborderline.nl

Publieksdag Borderline 2014

Op zaterdag 13 december 2014 organiseert Stichting Borderline wederom een jaarlijkse landelijke publieksdag bij Meeting Plaza in Utrecht. Deze dag is bedoeld voor mensen met borderline problematiek en de mensen die zich in deze problematiek herkennen maar ook voor familieleden en naastbetrokkenen, schoolbegeleiders en dienst en hulpverleners uit diverse sectoren.

Het doel van deze middag is bezoekers te informeren over verschillende thema's die met borderline te maken hebben. We doen dit d.m.v. plenaire voordrachten en workshops. De voordrachten en workshops worden gegeven door professionals, ervaringsdeskundigen met borderline en familieleden.

Er zal ruimschoots ruimte gegeven worden om vragen te stellen en ervaringen met elkaar uit te wisselen.

Reserveer vast deze datum in uw agenda!!!

Het programma en de manier van aanmelding volgt spoedig op deze website.

DVD OVER DE GRENS

Op zaterdag 20 oktober heeft de laatste publieke voorstelling van OVER DE GRENS gespeeld. Het was een prachtige laatste voorstelling. Gelukkig zijn hiervan opnames gemaakt. De dvd is klaar en kan nu voor €12,50 besteld worden via de bestellijst.

Bekijk nu de trailer van OVER DE GRENS!

T-Shirts OVER DE GRENS

Klik hier om een Over De Grens T-shirt te bestellen.

Vacatures
Wij zijn op zoek naar een nieuw bestuurslid.
Wil je meer weten over werken bij Stichting Borderline?
Klik dan hier voor meer informatie.

De stichting stelt zich ten doel:
• De beeldvorming van mensen met Borderline te verbeteren
• De onderlinge steun in het zogenaamde lotgenotencontact
   vorm te geven en uit te breiden
• De zelfredzaamheid van mensen met Borderline te bevorderen
• De kwaliteit van de hulpverlening bij Borderline te verbeteren
• Het delen van ervaringskennis over Borderline Persoonlijkheidstoornissen (BPS) met lotgenoten, omstanders, en betrokkenen
• Het bieden van een platform voor erkenning, herkenning, en ontmoeting

Op deze website vind je allerlei informatie over Borderline. Zo kun je donateur worden, lid worden van het forum, informatie aanvragen, maar ook even rondkijken als je wat meer informatie wilt over Borderline. Vergeet de nieuwsberichten niet, aan de rechterkant van de pagina. Interessante nieuwtjes over Borderline of aanverwante zaken. Als je wilt weten waar je hulp kunt vinden, welke GGz instellingen jou kunnen helpen of als je een andere vraag hebt over borderline kun je een e-mail sturen naar stichting@stichtingborderline.nl.