Stichting Borderline
Algemeen: 030 276 70 71
Lotgenoten: 030 276 70 72

Stichting Borderline

Stichting Borderline is dé stichting voor mensen met Borderline kenmerken die streeft naar positieverbetering van mensen met Borderline en hun omstanders in Nederland.

Bereikbaarheid

Vanwege langdurige ziekte van een aantal medewerkers zijn we momenteel uitsluitend op maandag en vrijdag van 10:30 tot 14:30 uur bereikbaar. Excuus voor het ongemak.

OVER DE GRENS, EEN CABARETVOORSTELLING OVER BORDERLINE

Op 19 maart 2015 spelen Arno Setz en Ferry Asselbergs de vierde voorstelling van het theaterstuk "Over de Grens"

In de voorstelling, onderzoeken de theatermakers wat borderline is, of zij het zelf hebben en wat borderline kan betekenen voor ouders, partners en hulpverleners.

Absurde scènes, ontroerende liedjes en aangrijpende monologen voeren het publiek mee in de wereld van mensen met borderline en hun familie/vrienden.

Wat betekent het om borderline te hebben? Hoe is het als de persoon waarvan jij houdt borderline heeft? Hoe leg je uit wat je voelt, wat je ervaart? Een wereld vol miscommunicatie, onbegrip, heftige emoties maar ook creativiteit, energie, humor en liefde!

De eerste 3 voorstellingen waren een groot succes en waren snel uitverkocht. Dus mocht je bij deze voorstelling aanwezig willen zijn dan is het raadzaam om snel te reserveren. Dit kan door een email te sturen aan info@sectheater.nl

De voorstelling is interessant voor volwassenen en jongeren (vanaf +/- 15 jaar) die zelf Borderline hebben en zij die zich herkennen in de problematiek, maar zeker ook voor mensen voor wie het allemaal nieuw en onbekend is.

Meer informatie over de voorstelling is te vinden op  www.seckunstwerkplaats.nl

Vacatures
Wij zijn op zoek naar een nieuw bestuurslid.
Wil je meer weten over werken bij Stichting Borderline?
Klik dan hier voor meer informatie.

De stichting stelt zich ten doel:
• De beeldvorming van mensen met Borderline te verbeteren
• De onderlinge steun in het zogenaamde lotgenotencontact
   vorm te geven en uit te breiden
• De zelfredzaamheid van mensen met Borderline te bevorderen
• De kwaliteit van de hulpverlening bij Borderline te verbeteren
• Het delen van ervaringskennis over Borderline Persoonlijkheidstoornissen (BPS) met lotgenoten, omstanders, en betrokkenen
• Het bieden van een platform voor erkenning, herkenning, en ontmoeting

Op deze website vind je allerlei informatie over Borderline. Zo kun je donateur worden, lid worden van het forum, informatie aanvragen, maar ook even rondkijken als je wat meer informatie wilt over Borderline. Vergeet de nieuwsberichten niet, aan de rechterkant van de pagina. Interessante nieuwtjes over Borderline of aanverwante zaken. Als je wilt weten waar je hulp kunt vinden, welke GGz instellingen jou kunnen helpen of als je een andere vraag hebt over borderline kun je een e-mail sturen naar stichting@stichtingborderline.nl.