Stichting Borderline
Algemeen: 030 276 70 71
Lotgenoten: 030 276 70 72

Stichting Borderline

Stichting Borderline is dé stichting voor mensen met Borderline kenmerken die streeft naar positieverbetering van mensen met Borderline en hun omstanders in Nederland.

Dit jaar bestaat de Nijmeegse vierdaagse 100 jaar en vind plaats van 19 tot en met 22 juli.

Monique Veerkamp psychotherapeut voor mensen met de borderlineproblematiek loopt mee tijdens deze vierdaagse en is op zoek naar sponsoren. Met het sponsorgeld dat zij ophaalt, steunt zij volledig onze Stichting. Wij zijn hier natuurlijk hartstikke blij mee en wensen haar veel succes met de vierdaagse!

Wil jij Monique ook sponsoren? Kijk dan op  http://www.devierdaagsesponsorloop.nl/lopers/monique-veerkamp

zaterdag 26 november 2016 Landelijke publieksdag Stichting Borderline

Voor mensen met borderlineproblematiek, familieleden en naastbetrokkenen, hulpverleners, docenten, studenten en alle andere geïnteresseerden.

Samen zoeken naar Balans

Het thema van deze publieksdag is mensen met borderline en relaties. Relaties met ouders, kinderen, vrienden, hulpverleners, werkgevers. Deze middag gaan we in gesprek over: waar vind je elkaar; hoe kun je dichter bij elkaar komen; hoe kun je samen zoeken naar balans.

Ga voor meer informatie naar onze website van de publieksdag

Wij zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuwe website, door deze ontwikkelingen ondervinden wij op dit moment problemen met onze webshop. Mocht u iets willen bestellen via onze webshop, dan kunt u een email sturen naar stichting@stichtingborderline.nl met daarin hetgeen dat u wilt bestellen en uw adresgegevens.

Onze excuses voor het ongemak.

Vacatures
Wij zijn op zoek naar collega's voor het lotgenotencontact.
Wil je meer weten over werken bij Stichting Borderline?
Klik dan hier voor meer informatie.

De stichting stelt zich ten doel:
• De beeldvorming van mensen met Borderline te verbeteren
• De onderlinge steun in het zogenaamde lotgenotencontact
   vorm te geven en uit te breiden
• De zelfredzaamheid van mensen met Borderline te bevorderen
• De kwaliteit van de hulpverlening bij Borderline te verbeteren
• Het delen van ervaringskennis over Borderline Persoonlijkheidstoornissen (BPS) met lotgenoten, omstanders, en betrokkenen
• Het bieden van een platform voor erkenning, herkenning, en ontmoeting

Op deze website vind je allerlei informatie over Borderline. Zo kun je donateur worden, lid worden van het forum, informatie aanvragen, maar ook even rondkijken als je wat meer informatie wilt over Borderline. Vergeet de nieuwsberichten niet, aan de rechterkant van de pagina. Interessante nieuwtjes over Borderline of aanverwante zaken. Als je wilt weten waar je hulp kunt vinden, welke GGz instellingen jou kunnen helpen of als je een andere vraag hebt over borderline kun je een e-mail sturen naar stichting@stichtingborderline.nl.

Volg ons op Facebook en op Twitter